Finalment conseguim trobar un moment comú per revisar la meva intervenció.
Em desanimo molt perquè em comenta que no he fet cap tasca i se suposava que n’havia de fer una.
Jo recordo que a les classes ens deien que ens havíem d’adaptar a les necessitats dels alumnes i en aquest cas, era claríssim que s’havia de fer el temari i anar a les normes gramaticals.
El fet que el curs s’hagi escurçat per canvi d’horari ha fet que quan vaig començár les observacions, ja pràcticament estaven al final. Era un risc molt gran imposar una manera de fer diferent de fer les coses.
Jo havia buscat informació per ampliar, però calia fer cabre tot el temari i tenir temps de repassar perquè els exàmens estaven al caure. Per això a última hora em vaig decidir per acomodar-me a l’estil del Roger, que per altra banda, no em sembla malament amb el tipus d’alumnes que té i el temps que disposa.
Veurem si ha estat efectiu quan recullin les notes el dia 19.
El desànim encara és més gran perquè no tinc més oportunitat de fer noves classes i només em queda corregir deures i assistir a la prova oral.
Així que quedem en refer la unitat didàctica de manera diferent, imaginant que hi ha més espai de temps per als exàmens i disposo de dues classes senceres per a mi.
D’aquesta manera, he fet una nova UD on ofereixo més oportunitat de comunicació i expressió oral i escrita.
Però no canvio la matèria a ensenyar, ja que és la que em van assignar.
You must be logged in to post a comment.