Estem com les brases

Encara queden molts dies per a l’inici de la campanya. Mentrestant anem sentit bagenades, amenaces, insults, notícies falses, sentències injustes i seguim tenint a la presó massa gent per estar feliços.

Però ens mantenim com les brases. A punt de revifar amb un buf de vent i us vaticino que està proper.

Així que només vull recomanar-vos que continuem en la línia del pacifisme actiu. ANC, Omnium i les CDR ens estan ajudant. No us desentengueu de les notícies, però no caigueu en la ràbia que volen provocar-vos. Senzillament, són dades. Guardeu-les.

Difícil demanar contenció quan es provoca tant i tant contínuament, però jo sé que el poble català en té de sobres, perquè la contenció és coratge i de coratge s’ha demostrat clarament que en tenim.

Endavant com sempre cap a la llibertat. Salut i República.

Valoració

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 0 / 5. Vote count: 0

No votes so far! Be the first to rate this post.

Deixa un comentari

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.