BONES FESTES, BONES GESTES!

No pararem. Pacífica i constant, és la nostra trajectòria.

Tot i el cansament, les decepcions, els enganys, hi ha una sola cosa clara en tot plegat i és la nostra determinació a ser un poble lliure, fora de les urpes de l’imperi colonial en extinció del regne d’Espanya.

Res no ha canviat, ens mantenim ferms. Sabem que costa, que s’allarga, que ens humilien i que ens reprimeixen, però les presons estan plenes de gent, a dins i a fora, lluitant per la nostra nació.

Fem saber al món qui som, amb noms i cognoms, inscrits a la Crida, al Consell per la República. No pararem.

Fem saber al món que volem justícia per als nostres polítics i civils empresonats per l’odi d’un país en decadència. Inscriviu-vos a la campanya de Clooney. Està molt ben explicat en els enllaços de sota. És copiar i enganxar. No ens ho poden posar més fàcil, per tal d’aconseguir mediadors internacionals.

La pàgina de Clam per la Llibertat està en 3 idiomes (català, castellà i anglès), així podeu ampliar la difussió fora de Catalunya:

També podeu fer RT a aquestes piulades:

I difondre aquest missatge als vostres xats, xarxes i pàgines.

 

 

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir els comentaris brossa. Apreneu com es processen les dades dels comentaris.