El talent dels joves

Em fa molta satisfacció penjar aquesta notícia perquè una de les components d’aquest equip de joves científics és molt propera a mi.

El seu projecte és una mostra de com treballant en equip es pot avançar amb precisió i solidaritat. Enviar un satèl·lit a recollir mostres de diferents nivells de l’atmosfera per veure quins microorganismes són allà dalt i poder-nos preparar per si un dia (canvi climàtic), baixen a la superfície. Dona feina als biòlegs, als programadors, als tècnics i a les relacions públiques. Aquest és el jovent que promet un futur millor.

I n’hi ha molts de joves així, però alguns es troben atrapats en projectes on el ritme el marca el més lent. Ens hem de plantejar un ensenyament inclusiu, però que no discrimini les necessitats dels que caminen més ràpid.

5/5 - (4 votes)

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 1

No votes so far! Be the first to rate this post.

Deixa un comentari

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.