Formació per a jubilats

Fa anys que penso en la jubilació. Ja sigui perquè en tinc ganes (fa quaranta-dos anys que cotitzo), ja sigui perquè ho veig en altres

No anem bé!

«Descompetències bàsiques» M’ha tocat corregir les «competències bàsiques» d’aquest curs. Per això avui he de parlar d’aquest examen en l’àmbit estatal que es fa cada any

Sempre al pas del més lent

Hem muntat una societat bastant feble. He de confessar que ha estat la literatura i la música qui m’ha portat a escriure aquesta entrada que

Portem el govern espanyol als tribunals

Tenint en compte que el Procés és conseqüència de la intransigència i el menyspreu d’un govern cap a una de les seves comunitats, no hauria

I el somni arriba

El projecte ha arribat a la fi. Ja tinc el llibre. Estic muntant la presentació telemàtica (per culpa del covid) i aviat entregaré el material

L’epidèmia dels mestratges (màsters)

Que el món cultural evoluciona, és innegable. Que l’ensenyament s’ha d’adaptar a les noves tecnologies i coneixements actuals, també. El que no em sembla tan

Llegeix i escolta. Escolta i recorda.

Aquest és el meu lema de la nova manera de llegir per a adolescents. Necessito ajuda perquè deixi de ser un projecte i es faci

Projecte Verkami

Dilluns dia 3 d’agost a mig matí, s’inicia la meva campanya a Verkami. https://vkm.is/arriscat Aquests dies de pandèmia, han passat moltes coses. Els dos darrers

De Kenya al Canadà

Bon dia, Us vull explicar una petita història. Al desembre vaig demanar una excedència de la meva feina fixa, per poder-me dedicar a la música.

Treure l’estàtua de Colom

Avui sento a la ràdio el comentari de la senyora Jèssica Albiac, que li sembla bé desmuntar l’estàtua de Colom. Bé, podria estar o no

La televisió és cultura, la ràdio i els llibres també

Durant aquests dies de tancament, on pràcticament totes les cadenes de televisió i emissores de ràdio han parlat una vegada i una altra del mateix

«Si només soc JO». El país dels LLESTOS

Encara em faig creus que hi hagi tanta gent incapaç d’entendre que viu amb més persones. La pandèmia ens serveix molts exemples, però això ve

Sheldon Cooper no sap ensenyar

L’ensenyament i la cultura són per a mi les principals eines per construir una societat feliç amb persones felices. I el Departament d’Ensenyament, resulta que

El respecte és llibertat

Després de tot el que s’ha viscut i el que s’està vivint, vull fer una crida al respecte. Si ens respectéssim, no caldrien semafors. Si

Coses bones del covid19

Ens ha deixat molt dolor, però arrepleguem del patimernt, moments que valen la pena recordar i que són una moixaina per a les ferides.  

1 5 6 7 8 9 18