España. Ni una, ni grande, ni libre.

La EspaÑa que no entén la identitat catalana, mai va ser, és, ni serà una, gran, i lliure. És evident que no és UNA, perquè hi

HEM DE SER ELS SEGADORS!

No estic cridant cap lluita armada. No estic dient que siguem violents. Però sí que estic demanant que siguem més determinats, dignes, participatius i orgullosos.

Xirigotes sense 155

Molts heu vist els vídeos que corren per les xarxes. Només comentar que espero que es compari el que diuen ells amb allò que diem

Ni un pas enrere

Els polítics, els lletrats, els legalistes amb les seves trampes constitucionals, van enredant la troca. Però el poble, EL POBLE, és qui ha dit la

Orgullosa de ser catalana

Sí, avui ens hem tornat a emportar una «mig esperada» decepció. Tot són giravolts en aquest procés, però sempre endavant. I és que avancem més

Defensem el que vàrem guanyar

Durant quasi nou anys hem estat frec a frec amb el govern central. Es van riure de nosaltres «cepillándose el estatut» D’allò vàrem entendre que

Puigdemont no serà president

La conversa reina d’aquests dies. Puigdemont serà president? I jo contesto NO. Ja ho és! El vam escollir en majoria i tota aquesta parafernàlia que

La granota que va bullir

Hi ha un conte que parla de dues granotes que van caure, cadascuna a una olla. La primera va caure a l’olla on l’aigua ja

Paranoia groga

Què passa si un es posa un mocador vermell? Res. Ningú el relaciona amb la lluita contra la SIDA. I si en porta un de

BON I PRÒSPER 2018

Fa quatre mesos que la ballem. Quatre mesos que vaig començar a derrapar amb els temes d’aquest blog. La idea original era parlar de tot,

Carta als independentistes

És sorprenent que vagi a escriure una carta als independentistes, entre els quals m’hi compto. I sobretot, polítics que esteu al front del moviment social

El dia després

Després de tantes emocions i d’un dia controlant les trampes de C’s a les votacions, he trigat unes quantes hores a estar disposada a escriure

Carta a Jaume Barberà

Acabo de llegir l’entrevista publicada a VilaWeb. Senyor Jaume Barberà, en primer lloc té una gran tendència a contestar amb preguntes. Això ho fa la gent que vol eludir-les,

Si hubiera podido escoger

Quizá me hubiera gustado poder seguir en España. Sé que hay muchos intelectuales, gente de a pié, políticos, periodistas, etc. que entienden la situación de Catalunya

Tornem amb més força que vàrem anar

Cansats, sense haver dormit, ni prou, ni amb comoditat mínima durant dues nits, exaltats, tornem de Brussel·les. Plens de força i determinació com mai. Els

1 2 3