A qui votarà aquell que està al mig?

Algú em va fer notar que ara, els que són al mig, no saben a qui votar. És cert. Els partits que estaven sota lemes

Tornem amb més força que vàrem anar

Cansats, sense haver dormit, ni prou, ni amb comoditat mínima durant dues nits, exaltats, tornem de Brussel·les. Plens de força i determinació com mai. Els

Llops amb pell d’ovella

Els enemics del poble saben com enganyar-lo. Aquesta és la seva habilitat. Fer creure que l’estimen i en canvi utilitzar-lo i espoliar els seus votants,

Carta directa a Pablo Iglesias

Vamos, ya lo que me faltaba por escuchar. No te querría de compañero de clase. Si fuera maltratada y decidiera por fín plantarle cara al

El procés ensenya

Des de que tot això va començar, hem viscut en una muntanya russa d’emocions i judicis. Uns partits que plantegen la república independent, donant cabuda

Les mascotes del procés

He decidit transformar les mascotes del meu blog, en les mascotes del procés. Com que la meva intenció era donar consells generals sobre l’optimisme i

I tot això per un referèndum

Anys sortint al carrer de forma pacífica. Anys demanant diàleg per canviar els estatuts. Anys rebent negatives. Fins que arriba un dia en què ens plantem i

Perdón pueblo vasco

Bueno, no puedo hacer otra cosa que pedir perdón a los ciudadanos demócratas vascos, porque si con la tecnología de ahora, se manipula la información,

ÀNIMS!!!!! EL MILLOR PLAT ES COU A FOC LENT

Ens estan fent pressió i és bo! Ens insulten i és bo! Ens manipulen la informació i és bo! M’he tornat boja? Si bé, m’agradaria

Dret a preguntar en català i respondre en castellà

Per a mi, això és el bilingüísme. I vaig prendre aquesta decisió fa ja molts anys, quan m’havia de presentar a unes oposicions i vaig

Estem com les brases

Encara queden molts dies per a l’inici de la campanya. Mentrestant anem sentit bagenades, amenaces, insults, notícies falses, sentències injustes i seguim tenint a la

El nostre «Joc de trons»

Ara estem vivint uns dies realment durs d’intoxicació informativa. Posar els canals nacionals és pur masoquisme, (i alguns de catalans també), però cal estar pendent

Immigrants. Respectem-los, que ens respectin.

Catalunya és terra oberta. El “gazpacho”, les “torrijas”, les “sevillanes”, la “gaita”, ja formen part de nosaltres. Igual que vàrem absorbir tot allò de bo

¿POR QUÉ ES BUENA LA INDEPENDENCIA DE CATALUNYA, INCLUSO PARA ESPAÑA?

España necesita un cambio de gobierno urgente. El PP ya hace tiempo que demora sus explicaciones en todos los temas de corrupción. Ya hace demasiado

Carta a Inés Arrimadas

Senyora ARRIMADAS, quan acuses en Puigdemont de tenir només una visió independentista, et veus a tu mateixa tenint una visió anticatalana? 1. Una república catalana

1 13 14 15 16 17 18